Thursday, September 1, 2011

Како да се залчените?

Па едноставно е! :)

Го отварате линкот поставен подолу кој е поставен како пренасочувачки линк*.

MicroWorkers зачленување

*Линкот е од мој реферал. Би ги замолил сите што го читаат блогов да се зачленат преку тој линк.  Немојте да се секирате затоа што сајтов води друга политика. Значи, јас не заработувам ништо од Вас, туку кога Вие ќе постигнете 25$, јас како бонус добивам 1$. Што значи дека ова е повеќе за ВАС отколку за МЕНЕ.

Лесно и едноставно како секое зачленување. Минимална исплата на 9$.

Првата исплата кога ќе ја направите, на домашна адреса за 10тина дена пристигнува писмо со ПИН кој МОРА да го напишете за да се овозможи функцијата за исплата. Затоа, пишете ја вашата ТОЧНА адреса!

2 comments:

  1. Zdravo. Ako mozes da mi kazes povekje okolu isplatata ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здраво. Исплатата можеш да ја извршиш во Skrill или PayPal, ти земаат провизија од 6.50% и обично се врши недела према понеделник. Значи, бараш исплата во недела, понеделник сабајле ги имаш парите на акаунт. Понатаму, од акаунт си ги бараш на картичка дебитна од ТТК или НЛБ и тоа е тоа.

      Докази за исплата мислам дека и имам поставено, секоја недела имам исплата.

      Поздрав

      Delete