Friday, September 2, 2011

Basic jobs - Search + Click 2x

Ваквите работи се лесни, но можат да бидат и доста сложени доколку неможете да го најдете вистинскиот линк. Овие работодавачи бараат од Вас да ја отворите нивната страница и да кликнете две реклами (Google Ads, Twitter Ads, Facebook Ads...)

Пример: TaxUS: Search + Click 2x

What was expected?
1. Go to google.com
2. Search for "US expats required actually pay anything year 2010 made over $91,500 before becomes taxable most living and working overseas exempt IRS also has system tax credits those who are taxed both US country "

3. Visit the first search result from google
Don't take http://hubpages.com. Don't take pe2s.com/everything/

4. Read the article
5. Click ads 2x below the article title
6. Stay on landing page for 1 minute

Required proof that task was finished

1. URL of the article from google search
2. URLs of ads landing pages (2)

Од Вас се бара да текстот што е во наводници го копирате во полето за барањет на Google.com. Кога ќе го копирате, Google сам ќе побара (дури за мрзеливите, немора да стискаат Search) и ќе извади многу линкови. Работодавачот вели да ја отворите првата страница. Значи, тука нема бегање! Ја отварате првата.

Напомена: Има работи кои даваат како почнува линкот, за полесно да го најдете, но тоа е доколку не е ПРВ на листа.

Кога ќе ја отворите страницата, линкот што е го копирате и го поставувате во полето за докази под број 1. Отварате 2 реклами (Доколку на страницата нема, тогаш сте ја погрешиле). Линковите од рекламите што Ви се отворени исто така ги копирате еден под друг во полето за докази под број 2.

Полето за докази би изгледало вака:

1. Линкот од страницата каде што има реклами

2. Два линка еден под друг од двете реклами

ввв.реклама1.линк.ком

ввв.реклама2.линк.ком


Ова е малку подосадно, но верувајте дека се прави и со падната брзина на Интернетот :)

No comments:

Post a Comment